24.02.2018

Verbalno nasilje usijanog junoše

Za najavu pozorišne predstave „Kepler 452-B“, našeg mlađanog sugrađanina Juga Đorđevića, (sreda 21. februar), nisu saznali svi poštovaoci vranjskog pozorišta.

Saznali su čitaoci, slušaoci i gledaoci onih medija koji su bliski lokalnoj vlasti.

A zašto se to dogodilo, ko je novinare čak i u kulturnom miljeu podelio na „naše“ i njihove“ (čitaj: podobne i nepodobne), zna samo Nenad Jović, direktor ove JAVNE ustanove.

Elem, Jović je sebi priuštio da na press konferenciju, koja je prethodila  premijeri, pozove sedam-osam medijskih kuća po sopstvenom izboru, kao da je vranjski teatar njegovo vlasništvo, proisteklo iz činjenice da mu ga je neko kupio za rođendan.

Takvim (ne)promišljenim gestom on je ispod crte ostavio duplo veći broj medija, i što je najgoore, građana, njihovih čitalaca, jer su ga neki tako naučili.

Tako su za njega nepodobni: portali InfoVranjske, Vranjepres,  Vranjenet, Jugmedia, Južne vesti, OK radio, Produkcija DN, list Danas, TV 02, TV N1, Prva TV, Politika, Kurir, Vesti, FoNet, Tanjug, Beta…

Na telefonsku SMS opasku da je takvom selekcijom napravio skandal, Jović najpre volšebno konstatuje da mu pitanje  nije jasno.

A kada mu je, opet SPS porukom „nacrtano“ to što mu navodno nije jasno, uzvratio je „otkrivanjem tople vode“.

Policijsko-kominternovskim jezikom je uzvratio da autora ovih redova nije video na press konferencijama poslednjih godinu i po dana.

Reč tako ovaj usijani junoša i ostade živ.

Tako je, politikantskom zamenom teza, trapavi Jović pokazao da mu ne smeta činjenica što je ovakvim postupkom i divnu vranjsku publiku, podelio na “njihove“ i naše“, na „podobne“ i „nepodobne“ gledaoce.

Kao da je ovo 46., a pozorište trafika, da ne kažem seoska zadruga.

Naravno da ovaj nekvalifikovani direktor pozorišta nije glup - on je samo bezobrazan, on je verbalni siledžija.

R. Irić

ZutoCvece