Obradović na sudu dobio Informer

Viši sud u Beogradu obavezao je prvostepenom presudom vlasnika i glavnog urednika Informera Dragana J. Vučićevića i Insajder tim doo, izdavača ovih dnevnih novina, da solidarno isplate 200.000 dinara bivšem predsedniku NUNS Vukašinu Obradoviću na ime povrede časti, ugleda i dostojanstva ličnosti, kao i pretrpljenih duševnih bolova.

Obradović, vlasnik i osnivač ugašenih „Vranjskih“, podneo je tužbu sudu zbog tekstova objavljenih 2016. godine pod naslovima "Fašizam: Zahtevaju od EU da zabrani Informer" i "Slučaj šefa NUNS: Čibe, bre, džukelo!".

U prvom tekstu Vučićević je naveo da "Vukašin Obradović i Sabahudin Dinko Gruhonjić, predsednici NUNS-a i NDNV-a, vode najstrašniju hajku protiv Informera i čak lobiraju u EU, tražeći da Brisel srpskim vlastima naloži zabranu lista?!".

Glavni urednik informera, u komentaru "Slučaj šefa NUNS: Čibe, bre, džukelo!", napisao je da "u paničnom strahu da će istragom prljavih para šefa KRIK-a otkriti i njegovi smrdljivi tragovi, Vukašin Obradović u ime NUNS-a objavljuje fašistički proglas u kome poziva na uništenje Informera".

Pravdajući niz uvreda i neistina iznesenih u oba teksta, Dragan J. Vučićević je na sudu rekao da se radi o "njegovim ličnim stavovima i mišljenjima" i da zbog toga "ne može da snosi odgovornost", pozivajući se pritom na praksu Evropskog suda u Strazburu.

Sud je procenio da javnost ima interes za istinitim, nepristrasnim, pravovremenim i istininitim informisanjem, kao i da su iznete informacije povredile čast i ugled tužioca, te da je ovakvo izveštavanje suprotno profesionalnim standardima i javnom interesu.

Najnovije vesti

Ljajić SPUŠTA RAMPU za Bosketa »

Iako je po mnogim predviđanjima Dragan Stevanović Boske već viđen u Vladi Srbije, na mestu ministra turizma, ili čak pri...

I Mice sit i ovce na broju »

Iako je priželjkivao novi mandat u Gradskom veću Miroljub doktor Stanković defakto će morati da se zadovolji novim radni...
ZutoCvece