Obradović dobio PINK na Apelacionom sudu

Apelacioni sud u Beogradu je ukinuo oslobađajuću presudu Višeg suda protiv vlasnika TV Pink Željka Mitrovića i urednika Informativnog programa te televizije Gorana Gmitrića, a po tužbi bivšeg predsednika Nezavisnog udruženja novinara Srbije (NUNS) i ranijeg vlasnikaa ugašenih novina „Vranjskih“ Vukašina Obradovića, zbog povrede časti i ugleda.

U rešenju se navodi da je Apelacioni sud ukinuo presudu i predmet vratio na ponovno sudjenje zato što prvostepeni sud nije dao jasne, argumentovane i na zakonu zasnovane razloge za svoju odluku, te je ostalo nejasno iz kojih razloga prvostepeni sud smatra da informacije iznete u tekstu Željka Mitrovića nisu podobne da povrede Obradovićevu čast i ugled.

Obradović je u tužbi naveo da su Mitrović i Gmitrić objavljivanjem teksta 2016. godine "Otvoreno pismo: vlasnik TV Pink Vukašinu Obradoviću!" na portalu i informativnim emisijama ove televizije povredili njegovu čast i ugled tvrdnjama da je "Obradović prvo pristao da učestvuje u emisiji 'Teška reč' a zatim odustao".

U "Otvorenom pismu" je rečeno da je kao razlog odustajanja Obradović naveo to što "Željko Mitrović misli da je tužilac nedovoljno inteligentan", kao i da "tužilac pokušava da TV Pink oduzme pravo na prikazivanje dokumentarnog programa o društvenim devijacijama".

Mitrović je u "Otvorenom pismu" napisao i da moli Obradovića da mu sledeći put poruku pošalje "u treznom stanju".

N1

Najnovije vesti

ZutoCvece