Bora kao PRVI BREND Vranja

Istraživanje koje je urađeno za potrebe usvajanja Lokalne brend strategije pokazalo je da je neprikosnoveni brend po mišljenju Vranjanaca, ali i posetilaca grada, lik i delo proslavljenog pisca Bore Stankovića.

Grad Vranje i Visoka škola modernog biznisa iz Beograda su početkom juna 2017. godine postigli dogovor o realizaciji projekta „Vranje kao brend“, čiji je cilj bio da pokrene potencijale Vranja u pravcu stvaranja prepoznatljivosti na tržištu lokacija.

Rezultati istraživanja u koje su Info Vranjske imale uvid pokazale su da na pitanje čime bi Vranje trebalo da se ponosi, oko dve trećine Vranjanaca odgovorilo je istorijom i tradicijom .

Odgovori na pitanje „Šta je najvažnije znamenje Vranja“ potvrđuju da su Vranjanci posebno vezani za svoju prošlost i tradiciju , jer je najveći broj anketiranih odgovorio da je to Muzej kuća Bore Stankovića.

NEISKORIŠĆENI POTENCIJAL

Kako se navodi u ovom dokumentu turizam u Vranju, prema osnovnim pokazateljima, nije razvijen u dovoljnoj meri, iako Vranje ima dobre uslove za razvoj ove delatnosti. Naime, u 2015. godini u Vranju je registrovano svega 8.263 turista, od kojih 6.066 domaćih (80 odsto) i svega 1.657 (20 odsto) stranih turista. Ovi turisti ostvare godišnje ukupno oko 30.000 noćenja, od čega se na domaće turiste odnosi 26.663 noćenja, a na strane svega 3.197 noćenja. U proseku domaći turisti noće četiri dana, a strani samo dva.

Ubedljivo najveći broj Vranjanaca, na pitanje „Ko je najpoznatiji Vranjanac“ odgovorio da je to Bora Stanković.

Ispitanici su imali zadatak da u okviru upitnika upišu šta je njihova prva asocijacija na grad Vranje, a rezultati su pokazali da je to opet Bora Stanković, ali i Vranjska Banja, merak, muzika i dijalekt.

Na pitanje „Ko je najpoznatiji Vranjanac“ posetioci grada su, baš kao i stanovnici, nedvosmisleno ukazali na Boru Stankovića.

Na jednoj od poslednjih sednica gradskog veća usvojena je Brend strategiju grada Vranja, za period od ove do 2023. godine, čime je Vranje postalo jedna od retkih lokalnih samouprava koja je ima strategiju brendiranja, bar „na papiru“.

Projekcija brenda ide u pravcu da Vranje čuva staro, a gradi novo, ali ostaje da se vidi da li ovo rukovodstvo grada koje je usvojilo ovaj dokument ima kapaciteta da strategiju brendiranja i sprovede u delo.

MKJ

Komentari

Ovako kažete, citiram :
"Grad Vranje i Visoka škola modernog biznisa iz Beograda su početkom juna 2017. godine postigli dogovor o realizaciji projekta „Vranje kao brend“, čiji je cilj bio da pokrene potencijale Vranja u pravcu stvaranja prepoznatljivosti na tržištu lokacija.
Rezultati istraživanja u koje su Info Vranjske imale uvid pokazale su da na pitanje čime bi Vranje trebalo da se ponosi, oko dve trećine Vranjanaca odgovorilo je istorijom i tradicijom ."
Zatvaram citat.
Šta ovo govori. Da sada se vaćamo na izvorni deo i tradiciju. Svo vreme vodite neku pogrešnu politiku na lokalnom nivou da bi dokazali da postoji nešto napredno. U stvari ljudi koji to zagovaraju, koji vode turizam su iz vaše stranke. Da iz napredne stranke i ponavljam sa podrum fakultetima gde nikada u životu nisu uzeli da pročitaju jedno delo uvaženog vranjskog i srpskog pisca Bore Stankovića. Vama je bitno da pravite ogromne račune za mobilne telefone (kako se sećam beše vaš predizborni slogan i obećanje da se ukine) a sada sve ono što ste obećali u predizbornu kampanju sveste ogazili.To govori o vašim moralnim stavom. Vi nemate ni stav, ni moral niti obraz. Vi samo sa vranjskim brendom možete napraviti urušavanje i još gore potpuno uništiti nešto što je ostalo gradu u amanet iz Borinih dana. Pošto 90% vaših jurišnika je iz uralnih sredina ne mogu kao građanin Vranja i vranjanac da imam poverenje o brediranju imena Bora Stanković. Ponovo Vas molim ako ne podnesete ostavke zamolite vaše koalicione partnere, vaše satelite socijaliste da pomognu pošto su malo više podkovaniji od Vas i pametniji.

Najnovije vesti

NOVI INCIDENT u ZC Vranje »

U sredu rano ujutru u vranjskom Zdravstvenom centru došlo je do novog incidenta, povodom koga je u upravi ove institucij...
ZutoCvece