Asfaltiranje Radničke ili KIĆENJE TUĐIM PERJEM

Sa mnogo stranačke, zapravo naprednjačke pompe, a bez i jednog valjanog argumenta što se tiče struke, ponovo je krenula rekonstrukcija Radničke ulice, kako su pojedinci najavili, od „Motela do Tehničkog pregleda “Dunav”“.

- Po već uhodanom običaju, kako se to ovde radi poslednjih meseci, kad se kaže rekonstrukcija misli se na asfaltiranje, a kad se kaže asfalt misli se na firmu “Saba Belča”, a odatle do prve naredne asocijacije, većnik Dejan Stanojević Denzi, najkraći je mogući put - ocenjuje jedan od dobro upućenih insajdera.

Prema njegovim rečima, nije teško odgovoriti na ono što se svi pitaju: zašto kad kažeš rekonstrukcija ulice, ne pomisliš na Dejana Stanojevića kao izvršnog direktora „Vodovoda“, dakle na podzemne instalacije i zamenu cevi za vodu i kanalizaciju, nego samo na asfalt.

- Pa zato što su stubići, asfalt i gradsko građevinsko zemljište praktično sinonim za Dejana Stanojevića - objašnjava ovaj sagovornik.

TUŽNO ILI SMEŠNO

Radnička ulica vodi preko „Alfe“, „Zavarivača“ i Eko pumpe pa preko „Simpa“ do Železničke stanice. Rekonstrukcija Radničke počela je 7. maja, kada Stanojević nije ni bio većnik. Čim je stupio na dužnost, pokrenuo je taj proces, mada do sada od Petlje kod Motela prema gradu ništa ni rađeno, osim postavljanja „zelenog ostrva“. Rađeno je, dakle, od petlje preko „Simpa“ do Železničke stanice. Samo, to nikako nije projekt lokalne samouprave, čime se Stanojević diči, nego će potrebnih 37 miliona dinara obezbediti Ministarstvo preko projekta,,Razvoj poslovne infrastrukture”. Koliko aktuelne vlasti poštuju građane pokazuje i činjenica da je rok za završetak radova bio 60 dana. Da nije mnogo tužno, bilo bi zaista smešno.

Na konferenciji za “novinare”, 21. jua ove godine, taj isti Dejan Stanojević Denzi, pred probranim “predstavnicima medija” najavio je da će za uređenje Radničke ulice, “od Motela ka raskrsnici kod Tehničkog pregleda “Dunav”, biće izdvojeno 10 miliona dinara a radovi će početi od 1. jula.“

Tada, a i sada, niko se ne pita zašto se u moru oštećenih ulica kreće sa ovom relativno novom saobraćajnicom, kao što se niko ne pita ni kako je to odjednom 1. jul postao 7. novembar?

Uz to, čitaavu priču plaća Vlada Srbije, preko ministaarstva Zorane Mihajllović.

Pa što to smeta, dal je perje naše ili nije? Važno je zakititi se!

NVR

Komentari

I ponovo ce se Denzi debelo omastiti, napuniti dzepove a vi botovi i sendvicari cekajte na sendvic i glasajte ovog clana SPS-a, DSS-a, SNS-a. Glupi smo mi ljudi, veoma glupi.

Kako je Goran Antić , (sin Bore Antića , dugodišnjeg direktora Jugobanke) ispao iz kombinacija da pravi puteve?

Najnovije vesti

ZutoCvece